دانلود مستند ایرانی ایکسونامی xsounami با لینک مستقیم 

 ( این مستند ایرانی می باشد و مجوز قانونی دارد)

منتشر شد

لدانلود مستند ایکسونامی xsounami

خلاصه داستان :

موضوع این مستند جنجالی روایت شرایط اجتماعی آمریکا در یک 100 سال اخیر و مقایسه آن با شرایط کنونی ایران است که از زبان یک پورن استار آن را خواهید شنید .

«ایکسونامی» که دارای آرشیو‌های دیده‌نشده از تاریخ سده اخیر امریکا است، توسط مؤسسه فرهنگی هنری «آوش» تهیه شده است.

مستند ایکسونامی xsounami مستندی جدید و کاملا جنجالی که به کارگردانی محسن آقایی و تهیه کنندگی محمد رضا بورونی به پشتیبانی از موسسه فرهنگی آوش در سال 1398 ساخته شده است و حال در حال اکران ویژه در جشنواره های مختلف است .


دانلود مستند ایکسونامی :

دانلود با کیفیت 1080HQ و حجم 2.6 گیگابایت با قیمت 6000 تومان

دانلود با کیفیت 1080p و حجم 1.7 گیگابایت با قیمت 5500 تومان

دانلود با کیفیت 720p و حجم 949 مگابایت با قیمت 5000 تومان

دانلود با کیفیت 480p و حجم 450 مگابایت با قیمت 5000 تومان


محسن آقایی یکی از مستند سازان حرفه ای کشور است که تخصص خودرا ادامه داده و در این زمینه توانسته است به فردی با تجربه تبدیل شود وی حال مستندی جنجالی و جذاب را روانه سینما کرده مستندی که ساخت آن مشترک با آمریکا است و اکثر سکانس های آن در آمریکا فیلم برداری شده است!


خلاصه داستان :

موضوع این مستند جنجالی روایت شرایط اجتماعی آمریکا در یک 100 سال اخیر و مقایسه آن با شرایط کنونی ایران است که از زبان یک پورن استار آن را خواهید شنید!


حواشی ایکسونامی xsounami:

مسلما گرفتن حتی مجوز ساخت برای شروع این مستند کاری سخت بوده است اما علاوه بر آن فیلم برداری مستند در آمریکا و همکاری با عوامل آمریکایی برای تولید آن بوده است حضور افرادی چون احمدی نژاد و بارک اوباما در این مستند به جذابیت آن قدرت بخشیده و مسلما باید انتظار یک کاره قوی را داشته باشیم .تاقبل از اکران این مستند گمانه زنی ها بر این بود که این مستند باید عوامل جواز قانونی اکران را تهیه کند و اگر در غیر این صورت در هر کجا که پخش شود غیر قانونی بوده است.