دانلود رایگان فیلم سینمایی نهنگ عنبر 1 با کیفیت عالی و لینک مستقیم 

فیلم نهنگ عنبر 1

نام اثر: فیلم نهنگ عنبر

کیفیت : HD 720p / عالی

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: کمدی – اجتماعی

کارگردان: سامان مقدم

نویسنده: مانی باغبانی، مونا زاهد

تهیه کننده: سامان مقدم، RIRA، مجید مطلبی

بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی، هانیه توسلی، سام نوری، امیر حسین رستمی، رضا ناجی، سپند امیر سلیمانی، حسین سلیمانی و علی قربان زاده

سال تولید: 1393

تاریخ انتشار: 1394

مدت زمان: 87 دقیقه

نهنگ عنبر1

درباره ی فیلم :

نهنگ عنبر فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخی صحنه‌ها مجوز اکران بگیرد. در نهایت این فیلم با حذف برخی صحنه‌ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوز اکران گرفت.


خلاصه داستان: 

ارژنگ صنوبر (رضا عطاران)، مردی ۵۰ ساله، در زندگی خود دچار تجربه‌های متفاوت و سخت عاشقانه‌ای می‌شود و فیلم بازگوکننده آن ماجراهاست. او که از کودکی رؤیا (مهناز افشار) را دوست داشته، به دلایلی نمی‌تواند با او ازدواج کند و رؤیا با توجه به محدودیت‌های اجتماعی دههٔ شصت، به همراه خانواده‌اش راهی آمریکا می‌شود. ارژنگ که هرگز رؤیا را فراموش نکرده، دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زند و در مقاطع مختلفی باز با رؤیا روبه‌رو می‌شود. اما هر بار ناکام می‌ماند. او که حالا در دههٔ پنجم زندگیش ثروتمند شده، دردمندانه و مصرانه از رؤیا می‌خواهد که در ایران بماند و با او زندگی کند. سکانس پایانی فیلم به تصمیم رؤیا می‌پردازد.


( دانلود رایگان فیلم سینمایی نهنگ عنبر 1 با لینک مستقیم )

دانلود با کیفیت 720 و حجم 988 مگابایت


دانلود فیلم نهنگ عنبر 2


منبع : UPTV