دانلود فیلم کنسرت موسیقی مهران مدیری با کیفیت 1080p Full HD

فیلم کنسرت موسیقی مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر مشهور سینمای ایران تابستان 1397 در برج میلاد تهران کنسرت داشت. مدیری پیش از این نیز در حوزه موسیقی فعالیت داشته است که از آن جمله می توان به فعالیت با گروه موسیقی دارکوب، خواندن تیتراژهای سریال های تلویزیونی و … اشاره کرد. مهران مدیری شامگاه چهارشنبه، سی‌ام مرداد در کنسرتش در برج میلاد قطعه‌ای را خواند که به گفته خودش بعد از سال‌ها اولین بار بود که خوانده می‌شد. مدیری در این مورد گفت: ترانه‌ای را که می‌خواهم برایتان بخوانم برای اولین بار است که دارد خوانده می‌شود و بعد از این همه سال اصلا خوانده نشده است؛ «وقتی میای صدای پات»….

این صحبت‌های مدیری با تشویق ممتد تماشاگران همراه شد و او گفت: چقدر همه‌مان خاطره داریم. نسل قدیم، نسل وسط و نسل جدید. ما به اردلان سرفراز، شاعر نازنین این ترانه زنگ زدیم و از او اجازه گرفتیم و او با بزرگواری گفت بخوانید. تنظیم این اثر هم از دو عزیزی است که روح هر دویشان شاد باشد؛ محمد حیدری و ناصر چشم آذر.

سوغاتی که جزو ترانه‌های محبوب موسیقی پاپ ایرانی به شمار می‌رود در سال 1355 در تهران ساخته شده ‌است. ترجیع‌بندِ «ای که تویی همه کسم، بی‌تو می‌گیره نفسم/ اگه تو رو داشته باشم به هر چی می‌خوام می‌رسم/ به هر چی می‌خوام می‌رسم…» توسط تماشاگران با مهران مدیری همخوانی شد. 


دانلود کنسرت کامل مهران مدیری در تابستان سال 1397 با لینک مستقیم :


دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 5.19 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.3 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.67 گیگابایت – 4.500 تومان

دانلود نسخه 720p با حجم 878 مگابایت – 4.000 تومان

دانلود نسخه 480p با حجم 600 مگابایت – 3.500 تومان


درآمد کنسرت:

درآمد کنسرت مهران مدیری به تهیه شیرخشک برای نوزادان بی سرپرست اختصاص داده شد چون وی مدتی قبل از کنسرتش مطلع شد به دلیل گرانی به جای شیرخشک به نوزادان قندداغ داده می شود. درباره درآمد کنسرت مهران مدیری به تهیه شیرخشک، خود وی در کنسرتش اظهار نظر کرد: حدود یک ماه پیش، چند نفر از دوستان به دفتر ما آمدند، دوستانی که مدیران یک موسسه خیریه در حوزه کودکان و نوزادان بی‌سرپرست بودند و چیزهایی گفتند که تکان‌دهنده بود.

آن‌ها گفتند حدود یک ماه است که به دلیل گرانی، پول خرید شیر خشک ندارند و صبح و ظهر و شب به نوزادان قندداغ می‌دهند. وی درباره دلیل عدم اعلام اختصاص درآمد کنسرت به شیرخشک گفت: این را جلوتر اعلام نکردیم چون احساس کردیم شوآف به نظر می‌رسد اما این‌جا اعلام می‌کنم که درآمد هر دو شب این کنسرت صرف خرید شیر خشک خواهد شد. مهران مدیری ادامه داد: فکر می‌کنم چند کانتینر شیر خشک شود که به نقاط مختلف ایران که دچار این مشکل هستند ارسال خواهد شد. این است که شما هم در این رویداد سهیم هستید و مبلغی که برای حضور در این جا پرداخته‌اید صرف خرید شیر خشک می‌شود.