دانلود رایگان فصل دوم مستند شگفت انگیزترین خانه های دنیا ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

فصل دوم شگفت انگیزترین خانه های دنیا با کیفیت 1080p & 720p & 480p

The World’s Most Extraordinary Homes 2018

شگفت انگیزترین خانه های دنیا

درباره فیلم:

در این فصل کارولین و پیرز در بازدید از کشور پرتغال، وارد خانه‌ای کاملاً اتوماتیک با طرح مارپیچی می‌شوند. این خانه در میان انبوهی از درختان قرار دارد. در کشور سوئیس، پیرز و کارولین از یک کلبه ییلاقی مدرن، خانه‌ای به شکل حرف اس، یک اقامتگاه بتنی و خانه‌ یک کلکسیونر ماشین‌های کلاسیک بازدید می‌کنند. در کشور ژاپن، آنها از خانه‌ای به شکل حرف وی، محلی شگفت‌انگیز برای جلسات گروهی، محلی برای آرامش و تمدد اعصاب و سازه‌ای اعجاب‌انگیز از جنس شیشه و بتن بازدید می‌کنند.

نام فیلم: شگفت انگیزترین خانه های دنیا | ژانر: مستند | محصول BBC One | انتشار: 2018

تعداد قسمت ها: 8 اپیزود | زبان: دوبله فارسی | مدت زمان هر قسمت: 58 دقیقه

رسانه اینترنتی پرشین دانلود | محصول انگلیس | امتیاز: 7.3 از 10


آنها برای بازدید از اسکله‌ای شگفت‌انگیز، یک سازه کلاسیک، یک شاهکار معماری مدرن و خانه‌ای با پایه‌های چوبی، عازم ایالت فلوریدا می‌شوند. در اسپانیا، پیرس و کارولین از یک خانه رعیتی فولادی، خانه‌‌ای دارای استخر شناور، یک پناهگاه دایره‌ای شکل و خانه‌ای متعلق به سه خواهر بازدید به عمل می‌آورند. کارولین کونتین و پیرس تیلور از سه خانه مدرن در نزدیکی شهر بمبئی هندوستان بازدید می‌کنند. این در حالی است که دو باب این خانه‌ها در نواحی روستایی قرار دارند. در کشور نروژ، از یک کلبه خانوادگی جذاب، خانه‌ای تابستانی واقع در کنار یک صخره، یک خانه بتنی فوق‌العاده و یک استراحتگاه ناهموار بازدید می‌کنند و…

 

لینکهای دوبله فارسی به زودی 

درباره فیلم:

در فصل دوم مجموعه هشت قسمتی شگفت‌انگیزترین خانه‌های دنیا (The World’s Most Extraordinary Homes)، با داستان خلاقیت معمارهایی از سراسر جهان آشنا می‌شویم که چالش های مختلفی را پشت سر گذاشته و در نهایت موفق به خلق خانه هایی رویایی شده اند. مستند شگفت انگیزترین خانه‌های دنیا محصول سال 2017 شبکه بی‌بی‌سی وان BBC One است که توسط NETFLIX منتشر شده است. این مستند طی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از شبکه بی‌بی‌سی و با اجرای معمار مشهور پیرز تیلور و بازیگر بریتانیایی کارولین کوئنتین پخش شده‌است. دو مجری این برنامه در هر قسمت با سفر به نقاط مختلف دنیا، به معرفی یک بنای منحصر به فرد که در مکانی خاص ساخته شده می‌پردازند و مخاطب را با ویژگی‌های این ساختمان‌ها آشنا می‌سازند.