بهرام رادان

اولین واکنش بهرام رادان به حواشی اش با سریال «رقص روی شیشه»/ بهرام رادان: بنده در کنار امیر آقایی و مهردادصدیقیان، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا اعتماد مخاطبین از بین نرود.

بهرام رادان که به تازگی بابت ابهامات مالی سریال «رقص روی شیشه»، از شرکت‌های تصویردنیای هنر، نماوا و سداد شکایت کرده بود، بعد از پاسخ شرکت تصویر دنیای هنر، برای اولین بار در توییتی به این اتفاقات واکنش نشان داد.


بهرام رادان نوشت:


تولید مجموعه «رقص روی شیشه» در ۲۶ قسمت با قصه‌ای بسیار جذاب و باگروهی از بهترین عوامل حرفه‌ای سینما از مهرماه ۹۷ آغاز شد. یکی دو ماه پس از شروع فیلمبرداری متوجه اتفاقات غیرطبیعی شدیم.


از اوایل دیماه ۹۷ در خانه سینما، وزارت ارشاد و دادسرا به هر دری زدیم که این مجموعه نباید به این زودی پخش شود، بخش‌هایی از فیلمبرداری مانده، مبالغی ناپدید شده، باید شفاف شود و با این شیوه به بن بست می‌خوریم.


گفتند اگر مجموعه پخش شود، پول می‌رسد، بدهی‌ها پرداخت می‌شود و همه چیز حل می‌شود، شرکت پخش فشار آورد، آقایان کوتاه آمدند، پخش شد، باز پول‌ها ناپدید شد، نه تنها بدهی عوامل پرداخت نشد، بلکه چند برابر شد.


حالا سر و ته قصه را هم آوردند و به اسم پایان فصل اول به خورد مخاطب می‌دهند، خودشان آبرو ندارند وآبروی عوامل هم برایشان اهمیتی ندارد، مشکل اینجاست که نبود قانون بازدارنده، قلدری پخش کننده و همکاری سهوی برخی همکاران ساده اندیش همه در حال تکمیل این پازل فاسد هستند.


با این وجود بنده در کنار امیر آقایی و مهردادصدیقیان و سرمایه‌گذار اصلی، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نه تنها حقوق مادی و معنوی عوامل پروژه، بلکه اعتماد مخاطبین عزیز بیش از این از بین نرود.


منبع : سلام سینما