دانلود قانونی سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

سریال زخم کاری با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

(تخفیف ویژه خرید کامل سریال زخم کاری)

سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان

خلاصه داستان:

من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ - قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. - اگه به تهش برسن. - بلد باشن می‌رسن.

بازیگران:

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

کارگردان: محمدحسین مهدویان | ژانر: اجتماعی | سال تولید: 1399 | تاریخ انتشار: 1400

تعداد قسمت: 15 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: محمدرضا تخت کیشان


  (دانلود قانونی سریال جذاب زخم کاری (15 قسمت یکجا) با تخفیف ویژه)

نسخه 1080p BluRay قیمت با تخفیف – 102.000 تومان

نسخه 1080p HQ قیمت با تخفیف – 96.900 تومان

نسخه 1080p قیمت با تخفیف – 91.800 تومان

نسخه 720p قیمت با تخفیف – 86.700 تومان

نسخه 480p قیمت با تخفیف 81.600 تومان


دانلود رایگان سریال زخم کاری

(ترافیک مصرفی برای دانلود این سریال به صورت نیم بها محاسبه می شود) 


درباره سریال:

زخم کاری اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است که فیلمنامه آن را بر اساس رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد به نگارش درآورده است؛ مجموعه زخمِ کاری، یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد؛ انتخاب بازیگر این مجموعه بر عهده کیومرث مرادی بوده و بازیگردان سریال میلاد اکبر نژاد است؛ از فیلم‌های مهم محمدحسین مهدویان می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز 2: رد خون، لاتاری و درخت گردو اشاره کرد که از فیلم های پرفروش سینمای ایران هستند؛ او برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز دریافت کرد و برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت نمود؛ او در هنگام دریافت این جایزه (سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران)، این جایزه را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید؛ نخستین سریال مهدویان زخم‌کاری، سریال زخم کاری با کیفیت اورجینال و لینک قانونی با مصرف حجم ترافیک نیم بها از سایت پرشین دانلود قابل دریافت است.