دانلود فیلم زنی پشت پنجره با دوبله فارسی The Woman in the Window 2021

فیلم خارجی زنی پشت پنجره ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

 ژانر: جنایی، درام، رازآلود

(امتیاز 5.8 از 10 IMDB)

خلاصه داستان:
فیلم تماشایی زنی پشت پنجره The Woman in the Window 2021 در مورد زنی جامعه‌گریز به نام آنا فاکس (با بازی ایمی آدامز) است که به تنهایی در نیویورک زندگی میکند. اما زمانی که آنا شروع به جاسوسی از همسایه جدید خود میکند، جنایتی هولناک را با چشمان خود مشاهده کرده و…

زنی پشت پنجره – The Woman in the Window | ژانر: جنایی، درام، رازآلود | انتشار: 2021

زبان: دوبله فارسی | زمان: 100 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | محصول ایالات متحده آمریکا | امتیاز: 5.8 از 10

 

(نسخه دوبله فارسی)

برای تماشای آنلاین فیلم زنی پشت پنجره کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.53 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.84 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 975 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 670 مگابایت


(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم زنی پشت پنجره کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.42 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.76 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 932 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 641 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:

فیلم سینمایی زنی پشت پنجره (The Woman in the Window) فیلمی جنایی، درام و رازآلود محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی جویی رایت است که توسط دو کمپانی 20th Century Studios و Fox 2000 Pictures تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز تریسی لتز برعهده داشته و بازیگرانی چون ایمی آدامز، گری اولدمن، آنتونی مکی، فرد هچینگر، ویات راسل، برایان تیری هنری، جنیفر جیسون لی، جولیان مور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رمانی به همین نام نوشته A. J. Finn ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس NETFLIX به صورت اینترنتی در کشور آمریکا پخش گردید؛ جالب است بدانید این فیلم ابتدا قرار بود برای سال ۲۰۱۹ آماده اکران شود اما به دلیل ضعف‌هایی که در آن وجود داشت و برای بازبینی دوباره این تاریخ به تعویق افتاد و در نهایت نیز به دلیل بیماری کرونا حق پخش آن به نتفلیکس فروخته شد. فیلم زنی پشت پنجره پس از پخش با نظران منفی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ نسخه دوبله فارسی و زبان اصلی بازبینی شده این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم رایگان و زیرنویس فارسی چسبیده از سایت پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.