دانلود رایگان فیلم نامقدس با زیرنویس فارسی The Unholy 2021 WEB-DL

فیلم ترسناک نامقدس ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

ژانر فیلم : ترسناک، هیجان انگیز

(امتیاز 5.2 از 10 IMDB)

The Unholy 2021

خلاصه داستان:
فیلم نامقدس The Unholy 2021 در مورد دختری کم شنوا میباشد که ادعا میکند با مریم مقدس ملاقات کرده است و پس از آن شروع به شفای بیماران میکند. اما در این میان و در حالی که مردم برای دیدن معجزات او به شهرش سرازیر میشوند، اتفاقاتی ترسناک و شوم شروع به رخ دادن میکند؛ حال این سوال مطرح میشود که آیا این معجزات از کارهای مریم مقدس بوده یا موجودی شوم در پشت این ماجرا وجود دارد؟

نام فیلم: نامقدس – The Unholy | ژانر: ترسناک، هیجان انگیز | تاریخ انتشار: سال 2021

زبان: انگلیسی | زمان: 99 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | محصول ایالات متحده آمریکا | امتیاز: 5.2 از 10

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی نامقدس اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.50 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.82 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 963 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 663 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره فیلم:

فیلم سینمایی نامقدس یا آن‌هولی (The Unholy) فیلمی ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی ایوان اسپیلوتوپولوس است که توسط کمپانی Screen Gems تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ایوان اسپیلوتوپولوس برعهده داشته و بازیگرانی چون جفری دین مورگان، کری الوز، کیتی آسلتون، ویلیام سدلر، کریستین آدامز، کریکت براون، دیوگو مورگادو، مارینا مازپا، بیل تورپ، سلست اولیوا، ژانل فیگلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رمانی به نام معبد Shrine نوشته جیمز هربرت در سال ۱۹۸۳ ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲ آوریل سال ۲۰۲۱ توسط Sony Pictures در کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم پس از اکران به طور کلی با نظرات منفی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛شما میتوانید نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم تماشایی را با لینک مستقیم رایگان و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.