دانلود رایگان فیلم سینمایی تیرانداز با زیرنویس فارسی The Marksman 2021 WEB-DL

فیلم اکشن تیرانداز ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

ژانر: اکشن، هیجان انگیز

(امتیاز 5.7 از 10 IMDB)

 The Marksman 2021

خلاصه داستان:
فیلم تیرانداز The Marksman 2021 در مورد یک دامدار و تیرانداز سابق در مرز آریزونا به نام جیم هانسون (با بازی لیام نیسون) است که با پسر بچه‌ای مکزیکی روبرو میشود که ناامیدانه از چنگال گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر فرار میکند. اکنون جیم تصمیم میگیرد تا به این پسر بچه بی دفاع کمک کرده و جانش را نجات دهد اما…

نام فیلم: تیرانداز – The Marksman | ژانر: اکشن، هیجان انگیز | تاریخ انتشار: سال 2021

زبان: انگلیسی | مدت: 108 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت | فرمت: MP4 | محصول آمریکا | امتیاز: 5.7 از 10


(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی تیرانداز کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.65 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.93 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1008 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 719 مگابایت

آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی تیرانداز، علامت گذار یا مارکزمن (The Marksman) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی لابرت لورنز است که توسط دو کمپانی Raven Capital Management و Cutting Edge Group تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز کریس چارلز و دنی کراویتز برعهده داشته و بازیگرانی چون لیام نیسون، جیکوب پرز، هری مالدونادو، ترزا روئیز، آلفردو کوئیروز، شان ای روزالس، خوزه واسکز، خوان پابلو رابا، آنتونیو لیبا، کلارک سانچز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ و توسط Open Road Films در کشور آمریکا منتشر شد. فیلم تیرانداز پس از اکران با انتقادات مختلف و متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ آن ها عملکرد و بازی لیام نیسون را ستودند اما خود فیلم را مورد انتقاد قرار دادند. نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان و با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید.