دانلود رایگان فیلم سینمایی خشکسالی با زیرنویس فارسی The Dry 2020 WEB-DL

فیلم خارجی خشکسالی ۲۰۲۰ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

 ژانر فیلم: جنایی، درام، رازآلود

(امتیاز 7.2 از 10 IMDB)

دانلود فیلم خشکسالی The Dry 2020

خلاصه داستان:
فیلم خشکسالی The Dry 2020 در مورد نماینده فدرال، آرون فالک است که پس از بیست سال غیبت برای شرکت در مراسم خاکسپاری دوست دوران کودکی خود لوک، به زادگاهش بازمیگردد. آرون به زودی متوجه میشود که لوک پیش از مرگ همسر و فرزند خود را به قتل رسانده است و زمانی که از او خواسته میشود برای تحقیق بر روی این پرونده در آنجا بماند، آرون با اکراه این پیشنهاد را قبول میکند. اما تحقیقات او، زخمی قدیمی که مربوط به مرگ یک دختر ۱۷ ساله است را دوباره باز کرده و… 

نام فیلم: خشکسالی – The Dry | ژانر فیلم: جنایی، درام، رازآلود | تاریخ انتشار: سال 2020

زبان: انگلیسی | مدت: 117 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | محصول استرالیا و آمریکا | امتیاز: 7.2 از 10


(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم خشکسالی اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.79 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.03 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.04 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 747 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی خشکسالی (The Dry) فیلمی جنایی، درام و رازآلود محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی رابرت کانلی است که توسط کمپانی Made Up Stories منتشر شد، نویسندگی این فیلم را نیز هری کریپز و رابرت کانلی برعهده داشته و بازیگرانی چون اریک بانا، ژنوایو اوریلی، کایر اودانل، جان پولسون، مت نابل، بی بی بتنکورت، مارتین دینگل وال، بروس اسپنس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس کتابی به همین نام نوشته جین هارپر در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ توسط Roadshow Films در کشور استرالیا اکران شد سپس در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ توسط IFC Films در آمریکا پخش گردید. شما میتوانید نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم را با لینک مستقیم رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید.