دانلود رایگان فیلم سینمایی سلطان با زیرنویس فارسی Sultan 2021 WEB-DL

فیلم هندی سلطان ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

ژانر فیلم : اکشن، درام

(امتیاز 6.5 از 10 IMDB)

دانلود فیلم هندی سلطان Sultan 2021

خلاصه داستان:
فیلم تماشایی سلطان Sultan 2021 در مورد مردی به نام سلطان میباشد که توسط گروهی از گانگسترها بزرگ شده است. اکنون سلطان تصمیم دارد این گروه خلافکار را اصلاح کرده تا دست از کارهای اشتباه خود بردارند. در این میان شغلی به عنوان محافظ در یک روستا به وی پیشنهاد میشود که فرصت مناسب برای عملی کردن نقشه‌اش را فراهم کرده و…

نام: سلطان – Sultan | ژانر: اکشن، درام | محصول هندوستان | تاریخ انتشار: سال 2021

زبان: هندی | زمان: 145 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | امتیاز: 6.5 از 10

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم هندی سلطان کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.89 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.83 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.45 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 1.01 گیگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:

فیلم سینمایی سلطان (Sultan) که با نام (Sulthan) نیز شناخته میشود فیلمی اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی باکیاراج کنان است که توسط کمپانی Dream Warrior Pictures تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز باکیاراج کنان برعهده داشته و بازیگرانی چون کارتی، راشمیکا ماندانا، ناپولین، لال، یوگی بابو، شاتیش، رامچاندرا راجو، نواب شاه، هریش پردی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که اقتباسی از فیلم Aravinda Sametha محصول سال ۲۰۱۸ میلادی میباشد اولین بار در تاریخ ‍‍۲ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی و به دو زبان تامیل و تلوگو در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی این فیلم تماشایی نیز توسط ویوک مروین و یووان شنکار راجا ساخته شده است؛ شما میتوانید نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم را با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.