دانلود رایگان فیلم سینمایی خودجوش با دوبله فارسی Spontaneous 2020 WEB-DL

فیلم خارجی خودجوش ۲۰۲۰ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

ژانر: کمدی، فانتزی، علمی تخیلی

(امتیاز 6.5  از 10 IMDB)

Spontaneous 2020

خلاصه داستان:
فیلم Spontaneous 2020 در مورد دانش‌ آموزان یک مدرسه است که به طرز عجیبی یکی پس از دیگری منفجر میشوند!! اکنون دو دانش آموز به نام های مارا و دیلن تلاش می کنند تا در جهانی که هر لحظه آن ممکن است آخرین لحظه برای آن ها باشد زنده مانده و…

نام: خودجوش – Spontaneous | ژانر: کمدی، فانتزی، علمی تخیلی | تاریخ انتشار: 2020

زبان: دوبله فارسی | مدت: 91 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: Mp4 | حجم: متفاوت | محصول آمریکا | امتیاز: 6.5 از 10


(نسخه دوبله فارسی استودیو سورن فیلم)

برای تماشای آنلاین فیلم خودجوش اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.25 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.63 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 860 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 599 مگابایت

آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی خودجوش یا اسپانتانیوس (Spontaneous) یک فیلم کمدی، فانتزی و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی برایان دافیلد است که توسط کمپانی Awesomeness Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز برایان دافیلد برعهده داشته و بازیگرانی چون کاترین لانگفورد، چارلی پلامر، ایوان اورجی، هیلی لا، پایپر پرابو، راب هیوبل، کریس شیلدز، مارلو پرسیوال، چیلا هورسدال، ملانی باروز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رمانی فان به همین نام نوشته آرون استارمر ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ توسط Paramount Pictures در آمریکا منتشر شد. جالب است بدانید ابن فیلم اولین فیلم ساخته شده توسط برایان دافیلد به عنوان کارگردان محسوب میشود که توانست مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته و نقدهای مثبتی از سوی آن ها دریافت کند؛ شما میتوانید نسخه دوبله فارسی بازبینی شده این فیلم را با لینک مستقیم رایگان دانلود یا بصورت آنلاین تماشا کنید.