دانلود انیمیشن اسمورف ها 3 با دوبله فارسی Smurfs: The Lost Village 2017

Smurfs: The Lost Village 2017 با کیفیت های بلوری و لینک مستقیم

دوبله شده در استودیو دوبلاژ سورن

(امتیاز 5.9 از 10 IMDB)

Smurfs The Lost Village 2017

خلاصه داستان:
“اسمورف” به همراه دوستانش با در دست داشتن یک نقشه مرموز وارد جنگل ممنوعه می شوند. این ماجراجویی منجر به کشف بزرگترین راز در تاریخ اسمورف‌ها می شود. یک روز در حالی که اسمورف ها (برینی، کلامسی و هفتی) به همراه اسمورفیت در حال گردش در جنگل هستند، اسمورفیت به طور اتفاقی متوجه راهی مرموز بر روی نقشه می شود که احتمالا آنها را به محل دهکده ی گمشده ی اسمورف ها می رساند. گارگمال بد جنس نیز که از امکان وجود چنین مکانی مطلع می شود، در صدد می شود تا قبل از اسمورف ها آنجا را پیدا کند تا اهداف خرابکارانه ی خود را در آن جا پیاده کند. حال وظیفه ی اسمورف ها است تا جلوی گارگمال را بگیرند و قبل از او به دهکده برسند.

نام: اسمورف ها: دهکده گمشده – Smurfs: The Lost Village | ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت زمان: 01:29:46

حجم: متفاوت با کیفیت | رسانه اینترنتی پرشین دانلود | امتیاز: 5.9 از 10

عوامل دوبلاژ:
محمدرضا صولتی، ولی الله نوری، بهزاد الماسی، مینا مومنی، عرفان هنربخش، علیرضا وارسته، ساناز غلامی، پرستو عامری، راضیه فهیمی، عاطفه رضوان نیا، ناصر محمدی، فرهاد اتقیایی، کسری نیک آذر، عباس چهاردهی، الهام محمدی، سارا عرب پوریان و…

دانلود کارتون اسمورفها لاست ویلیج , دانلود فیلم با حجم کم

[دانلود قسمت اول اسمورف ها] [دانلود قسمت دوم اسمورف ها]



درباره انیمیشن:
اسمورف‌ها:دهکده گمشده یک فیلم انیمیشن کمدی ماجراجویی است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تولید شده‌است. این کارتون بر پایه کمیک بلژیکی اسمورف‌ها (کمیک) ساخته پیو ایجاد شده‌است.

نسخه به زودی