دانلود انیمیشن شرلوک هولمز و فرار بزرگ دوبله فارسی Sherlock Holmes and the Great Escape 2019

کارتون شرلوک هولمز و فرار بزرگ ۲۰۱۹ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

برنده یک جایزه از جشنواره فیلم هنگ کنگ

(امتیاز 6.7 از 10 IMDB)

Sherlock Holmes and the Great Escape 2019

خلاصه داستان:
این انیمیشن تماشایی در اواخر قرن نوزدهم میلادی روایت میشود و در مورد یک قانون شکن قهرمان به نام مک است که از ثروتمندان سرقت میکند تا به فقرا کمک کند. مک مورد علاقه و احترام مردم میباشد اما مدتهاست که پلیس به دنبال وی است و سرانجام با کمک شرلوک موفق میشود تا مک را در جشن تولد دخترش، کتی دستیگر کند. اما شرلوک به دلیل دستگیری قهرمان مردم، مورد اهانت قرار گرفته و…

نام فیلم: شرلوک هولمز و فرار بزرگ | ژانر: انیمیشن، ماجراجویی | تاریخ انتشار: سال 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زمان: 84 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

فرمت: MP4 | محصول کشور هنگ کنگ | امتیاز: 6.7 از 10

 

(نسخه دوبله فارسی)

تماشای آنلاین انیمیشن شرلوک هولمز و فرار بزرگ

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.1 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.53 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 799 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 562 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره انیمیشن:
کارتون شرلوک هولمز و فرار بزرگ (Sherlock Holmes and the Great Escape) که با نام (The Great Detective Sherlock Holmes: The Great Jail-Breaker) نیز شناخته میشود یک انیمیشن ماجراجویانه محصول سال ۲۰۱۹ کشور هنگ کنگ به کارگردانی متیو چاو و یوئن کین تو و نویسندگی یوئن کین تو است که توسط کمپانی Golden Scene منتشر شد؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون کن کای چونگ وونگ، مونته کی هیم چو، لویی سیو چونگ یوئن، توئی یوئن، استفان آو، ویوین وای وان لاو، مینگ وو کو، لئاندر لاو، جویس هوی تینگ چان و غیره در آن به صداپیشگی به جای شخصیت های اصلی پرداخته اند. همچنین این انیمیشن برای اولین بار در ۱ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی در کشور هنگ کنگ اکران شد و پس از حضور در جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ Hong Kong Film Critics Society Awards توانست برنده جایزه Film of Merit شود. نسخه دوبله فارسی این انیمیشن پرطرفدار را میتوانید با لینک مستقیم رایگان از وبسایت پرشین دانلود دریافت کنید.