دانلود گفتگوی جنجالی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با کیفیت عالی Full HD

مصاحبه اینترنتی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با اجرای یحیوی

بعد از انتشار یک پست گلایه آمیز از سوی سحر زکریا در انتقاد به ‌کم‌توجهی مهران مدیری به او و کم‌کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنش نشان داد و نوشت: روزی که زیرآب همکاران‌تان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کارهای این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری!

در پاسخ به اظهارات بهنوش بختیاری، سحر زکریا گفت: من هیچ حرفی با ایشان ندارم چون سطح کاری من با ایشان خیلی متفاوت است. ایشان نخود هر آش هستند و این اظهارات من هیچ ربطی به ایشان نداشته است. خانم بختیاری اصلا قبل از من هیچ کاری با آقای مدیری نداشته اند که حالا بخواهند به گلایه های من واکنش نشان دهند. سحر زکریا در انتها گفت: من از خانم بختیاری عصبانی هستم. ایشان در بین همکاران من جوک هستند. از ایشان خواهش می کنم دیگر بیانیه ندهند و برای پست هایی که گذاشته اند باید جواب مردم را بدهند.

در این گفتگوی اینترنتی برنامه گرند سینما، به حواشی پیش آماده و گلایه های سحر زکریا با اجرای سید جواد یحیوی پرداخته شده است که در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.


جهت تماشای آنلاین برنامه گرند سینما اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 1.23 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 882 مگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 469 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 321 مگابایت


مصاحبه اینترنتی سحر زکریا در برنامه رو در رو با اجرای یحیوی


سحر زکریا با انتقاد از مهران مدیری در اینستاگرامش نوشته بود: آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولا که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن و پولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن و هنوز کارهای قدیمی رو می‌بین” من سحر زکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و‌ امثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیاید عینک‌های آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.