دانلود فیلم سرگرد گروم: دکتر طاعون با زیرنویس فارسی Major Grom: Plague Doctor 2021 

فیلم سرگرد گروم: دکتر طاعون ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p HD

 ژانر فیلم : اکشن ، ماجراجویی

(امتیاز 6.5 از 10 IMDB)

دانلود فیلم Major Grom Plague Doctor 2021

خلاصه فیلم :

سرگرد پلیس ایگور گروم به خاطر شخصیت نفوذی و ناسازگار با مجرمان در سراسر سن پترزبورگ معروف است. اما همه چیز با ظاهر شدن شخصی در نقاب دکتر طاعون به طرز چشمگیری تغییر می کند و

نام فیلم:سرگرد گروم:دکتر طاعون Major Grom:Plague Doctor|ژانر: اکشن، ماجراجویی| انتشار:2021

زبان: روسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت زمان: 136 دقیقه | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | پرشین دانلود | محصول کشور روسیه | امتیاز: 6.5 از 10


   (نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم سرگرد گروم دکتر طاعون کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.40 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.47 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.27 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 893 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره فیلم :

سرگرد گروم دکتر طاعون (به روسی: Майор Гром: Чумной Доктор) فیلمی اکشن روسی به کارگردانی اولگ تروفیم است که براساس مجموعه کتاب های کمیکی به همین نام توسط ناشر روسی Bubble Comics ساخته آرتیم گابرلیانوف ساخته شده است. تیخون ژیزنوفسکی در نقش سرگرد گروم ، در کنار لیوبوف آکسیونوا ، الکسی ماکلاکوف ، الکساندر ستیکین ، سرگئی گوروشکو و دیمیتری چوبوتارف بازی می کند. این فیلم در سن پترزبورگ اتفاق می افتد و داستان آن سرگرد پلیس ایگور گروم است ، یک پلیس صادق و ماهر با روش های غیرمتعارف ، که یک قاتل هوشیار را با نقاب پزشک طاعون دنبال می کند. تیزر تبلیغاتی این فیلم برای اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر 2017 در جشنواره IgroMir / Comic-Con Russia نمایش داده شد. عکاسی اصلی در آگوست 2017 آغاز شد و در سپتامبر 2019 متوقف شد. فیلمبرداری در سن پترزبورگ از سر گرفته شد و فیلم در ابتدا برای اکران در سال 2019 برنامه ریزی شده بود. با این حال ، در اکتبر همان سال ، اعلام شد که این فیلم در این تاریخ اکران نخواهد شد تاریخ سررسید فیلمبرداری در دسامبر 2019 به پایان رسید. اولین تریلر رسمی در 27 مه 2020 ، یک روز پس از جشن سالگرد سن پترزبورگ منتشر شد. Major Grom: پزشک طاعون در روسیه در تاریخ 1 آوریل 2021 توسط استودیوی والت دیزنی آزاد شد. در 5 مه 2021 ، این فیلم در Netflix منتشر شد. شما میتوانید نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم جذاب و تماشایی را با لینک مستقیم رایگان از رسانه اینترنتی پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.