دانلود فیلم Live Twice Love Once 2019 دوبله فارسی و کیفیت WEB-DL

دوبله فارسی فیلم دوبار زندگی کن ، یک بار عاشق شو 2019

ژانر : کمدی ، درام

امتیاز 7.2 از 10 IMDB)

فیلم Live Twice Love Once 2019دوبله فارسی

خلاصه داستان :

یک معلم آکادمی بازنشسته پس از این که متوجه میشود مبتلا به آلزایمر شده است، سعی می کند به همراه نوه اش عشق جوانی خود را پیدا کند.

نام فیلم: دو بار زندگی کن، یک بار عاشق شو | ژانر: درام، کمدی | تاریخ انتشار: سال 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:41:31 | کیفیت فیلم: WEB-DL

حجم: متفاوت با کیفیت | رسانه اینترنتی پرشین دانلود | امتیاز: 7.2 از 10

خلاصه داستان:
این فیلم، داستانی غم انگیز اما زیبا در مورد عشق گمشده و یک خانواده است که بر اثر مشکلاتی به خطر می افتد. فیلم راجع به امیلیو (اسکار مارتینز) میباشد که متوجه میشود که حافظه اش در حال ضعیف شدن است اما سعی میکند این موضوع را مخفی نگه دارد. با گذشت ماهها، وضعیت او به تدریج بدتر میشود. امیلیو استاد ریاضی دانشگاه بود. سرانجام او حتی ریاضی را فراموش میکند. دختر او جولیا (اینما کوستا) در مورد شرایط امیلیو نگران است و سعی دارد با یادآوری عشق به او…


درباره فیلم:
فیلم سینمایی دو بار زندگی کن، یک بار عاشق شو (Live Twice, Love Once) یک فیلم کمدی دراماتیک به کارگردانی و نویسندگی ماریا ریپول کارگردان فیلم اهل اسپانیا است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به بلاهت خود را به گردن سرنوشت نینداز اشاره نمود. فیلم فعلی او برنده شش جایزه و کاندیدای دریافت نه جایزه معتبر بین المللی از جشنواره های فیلم شده است. در این فیلم هنرپیشگانی همچون اسکار مارتینز، اینما کوئستا، مفالدا کاربونل، ناچو لوپز، ایزابل رکنا، آینا کلوتت، آنتونیو والرو، ماریا زامورا، مامین گارسیا، مانوئل والس و… به ایفای نقش پرداخته اند.





نسخه به زودی