دانلود فیلم Knives Out 2019 با دوبله فارسی اختصاصی و کیفیت عالی 

دوبله فارسی فیلم Knives Out چاقوهای تیزکرده 2019

نامزد 1 اسکار، برنده 42 جایزه و نامزد 85 جایزه

( امتیاز از 10 IMDB)

Knives Out 2019

خلاصه داستان:
بعد از هشتاد و پنجمین سالگرد تولد یک رمان‎‌نویس مشهور به نام هارلان ترومبی، جسد او در عمارت محل سکونتش پیدا می‌شود. در این شرایط، یک کارآگاه کنجکاو و خوش‌‎رفتار به نام بنوا بلانک به طور اسرارآمیزی، مسئولیت پیگیری این پرونده جنایی را برعهده می‌گیرد و…

نام: چاقوکشی – Knives Out | ژانر: کمدی، جنایی، درام، معمایی، هیجانی | انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 131 دقیقه | کیفیت: بلوری BluRay

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول کشور آمریکا | امتیاز: 8.0 از 10


(نسخه دوبله فارسی)

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی چاقوهای تیز کرده کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 9.12 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 4.64 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.95 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.22 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 807 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره فیلم:
فیلم سینمایی چاقوکشی (Knives Out) فیلمی کمدی، جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی ریان جانسون است. بازیگرانی چون دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، دان جانسون، تونی کولت و کیت استنفیلد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم چاقوکشی، به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت و از نظر فیلمنامه، کارگردانی، حال و هوای طنزآمیز، المان‌های سرگرم‌کننده و عملکرد بازیگران، مورد ستایش طیف گسترده‌ای از منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب اشاره کرد. 
نسخه دوبله فارسی بازبینی شده این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم رایگان از سایت پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.