دانلود قسمت دوم سریال خوب بد جلف: رادیواکتیو با کیفیت عالی 1080p Full HD

سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو قسمت2دوم با لینک قانونی نیم بها

دانلود قسمت دوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو

خلاصه داستان قسمت2:
جاسوسان ارتش سری متوجه شده اند که پژمان و سام در یک قطار در حال حرکت به سمت تبریز هستند. آن ها در حال تلاش برای رسیدن به قطار و ایستگاهی هستند که قرار است قطار در آن توقف داشته باشد. جنگ قدرت در میان چچنی ها و برخورد پژمان و سام در قطار با یک آشنای غیرمنتظره روزنه امیدی به آن ها می دهد که از دست گروه تروریستی نجات یابند.

بازیگران:
پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، ستاره پسیانی و…

کارگردان: محسن چگینی | ژانر: اکشن، کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار: از بهمن سال 1399

تعداد قسمت ها: 12 | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه | کیفیت: BluRay

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: محسن چگینی


(دانلود قسمت دوم سریال خوب بد جلف: رادیو اکتیو)

نسخه 1080p BluRay با حجم 3.4 گیگابایت – 8.000 تومان

نسخه 1080p HQ با حجم 1.5 گیگابایت – 7.000 تومان

نسخه 1080p با حجم 847 مگابایت – 6.500 تومان

نسخه 720p با حجم 433 مگابایت – 6.200 تومان

نسخه 480p با حجم 257 مگابایت – 6.000 تومان


رمز فایل پیش فروش قسمت2خوب بد جلف

oanpwceimajrwcam


(برای تماشای تریلر سریالهای سایت میتوانید به پیج ما در اینستاگرام به آدرس dlpersian.ir@ مراجعه نمایید)


درباره سریال:
سریال کمدی خوب، بد، جلف: رادیواکیتو (The Good, the Bad & the Corny: Radioactive) دنباله ای بر دو فیلم خوب، بد، جلف است و با توجه به این فیلم‌ها می‌توان حدس زد که باز هم با داستانی طنز مواجه هستیم؛ دلیل ساخت این سریال، طولانی بودن بیش از حد داستان فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری بود که پیمان قاسمخانی قصد داشت داستان فیلم را در این سریال به پایان برساند؛ سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو توسط برادران قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نوشته شده است و محسن چگینی کارگردان و تهیه کننده این سریال است؛ فیلم خوب بد جلف در سال ۱۳۹۵ روی پرده رفت و با دست یافتن به فروشی ۱۶ میلیارد تومانی به یکی پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران تبدیل شد؛ فیلم خوب بد جلف ارتش سری در سال ۱۳۹۸ روی پرده سینماهای ایران رفت و با فروش ۱۴ میلیارد تومانی عملکرد خوبی در گیشه داشت. حالا سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ادامه ی ماجراهای سام و پژمان را به تصویر کشیده است و شما میتوانید این سریال طنز و تماشایی را به صورت قانونی از سایت پرشین دانلود با مصرف حجم ترافیک اینترنت نیم بها دانلود کنید.