دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی اختصاصی Joker 2019 

فیلم جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p BluRay

برنده 6 جایزه و نامزد 4 جایزه دیگر

(امتیاز 8.8 از 10 IMDB)

دانلود فیلم جوکر با دوبله فارسی

خلاصه داستان:

فیلم سینمایی جوکر به منشاء داستانی شخصیت جوکر می‌پردازد و اتفاقات این فیلم در دهه‌ی هشتاد میلادی و در شهر گاتهام جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک و یک کمدین شکست خورده است و اتفاقاتی باعت می‌شود که او تبدیل به آدمی بی‌رحم و ترسناک شود و…

نام فیلم: جوکر – Joker | ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز | محصول آمریکا | تاریخ انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:54:39 | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: متفاوت با هر کیفیت | کیفیت: بلوری | امتیاز: 8.8 از 10


(نسخه دوبله فارسی)

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی جوکر کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 8.34 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 4.21 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.79 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.11 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 738 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره فیلم:

فیلم سینمایی جوکر (Joker) یک فیلم آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است. جوکر نخستین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی بلک است که مشتق شده از دنیای سینمایی دی‌سی است. جوکر نخستین نمایش خود را در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد و برنده شیر طلایی بهترین فیلم شد. فیلم با تحسین منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و اجرای فینیکس مورد ستایش قرار گرفت. فیلم ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که بودجه ساخت آن ۵۵ میلیون دلار است که آن را به ۴۴امین فیلم پرفروش تاریخ سینما، هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و پرفروش‌ترین فیلم درجه آر تاریخ سینما تبدیل می‌کند. جوکر همچنین پرفروش‌ترین فیلم کارنامه فیلیپس و فینیکس و تنها فیلم تاریخ سینما با درجه نمایشی آر است که توانسته به فروش میلیاردی برسد. شما میتوانید نسخه دوبله فارسی بازبینی شده این فیلم جذاب و تماشایی را از رسانه اینترنتی پرشین دانلود به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید .