دانلود رایگان انیمیشن من بدنم را گم کردم I Lost My Body 2019 

کارتون من بدنم را گم کردم با کیفیت های WEB-DL

برنده 5 جایزه و نامزد 13 جایزه دیگر

(امتیاز 7.7 از 10 IMDB)

دانلود انیمیشن من بدنم را گم کردم

خلاصه داستان:
این فیلم یک دست قطع شده را دنبال می‌کند که از یک آزمایشگاه کالبدشکافی در پاریس فرار می‌کند و تنها هدف او پیدا کردن و رسیدن به بدن خود است که از آن جدا شده است. او کم کم به یاد می‌آورد که به یک پسر پیتزا فروش به‌نام نوفل وصل بوده است. در حالیکه این دست قطع شده در حال به یاد آوردن خاطرات نوفل است، او متوجه یک پسر درس‌خوان و عاشق به نام گابریل می‌شود که ممکن است پاسخی در مورد اتفاقی که برای او و صاحبش افتاده است، داشته باشد…

نام فیلم: من بدنم را گم کردم – I Lost My Body | ژانر: انیمیشن، درام | تاریخ انتشار: سال 2019

زبان: فرانسوی | مدت زمان: 01:21:14 | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: WEB-DL

رسانه اینترنتی پرشین دانلود |  حجم: متفاوت با کیفیت | امتیاز: 7.7 از 10


 (نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین انیمیشن بدنم را از دست دادم کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.01 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.47 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 779 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 534 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره انیمیشن:
کارتون سینمایی من بدنم را گم کردم یا بدنم را از دست دادم (به فرانسوی J’ai perdu mon corps) یک انیمیشن دراماتیک به کارگردانی و نویسندگی جرمی کاپین است که در سال 2019 توسط نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن بود که انیمیشن I Lost My Body به نمایش درآمد و با تحسین منتقدان مواجه شد و پس از آن بود که شبکه نت فلیکس حق پخش این انیمیشن را خریداری کرد. این انیمیشن، یک انیمیشن ۲ بعدی با طراحی متفاوت و نه چندان مرسوم است که حال و هوای متفاوتی را نیز به خود داده است. این انیمیشن تا کنون برنده پنج جایزه و کاندیدای سیزده جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی شده است. در این انیمیشن هنرمندانی همچون حکیم فریس، ویکتوآر دوو بویس، هیچم مصباح، نیکول فاوار، دبرا گرال و… به صداپیشگی پرداخته اند.