دانلود قسمت نهم تاک شو همرفیق با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

سریال هم رفیق شهاب حسینی قسمت9 با حضور نیما رئیسی

خلاصه داستان:
تاک شو اینترنتی هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت نهم میزبان نیما رئیسی است؛ در قسمت نهم همرفیق، نیما رئیسی همراه با بهترین رفیقش محمدرضا علیمردانی حضور پیدا کرده است…

کارگردان و مجری: شهاب حسینی | ژانر: تاک شو | سال تولید: 1399 | تاریخ انتشار: 1399

تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 86 دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: حسن خدادادی

دانلود رایگان برنامه همرفیق نیما رئیسی

(دانلود قسمت نهم همرفیق با حضور نیما رئیسی)

نسخه 1080p BluRay با حجم 6.43 گیگابایت – 7.000 تومان

نسخه 1080p HQ با حجم 3.32 گیگابایت – 6.000 تومان

نسخه 1080p با حجم 1.38 گیگابایت – 5.500 تومان

نسخه 720p با حجم 901 مگابایت – 5.200 تومان

نسخه 480p با حجم 558 مگابایت – 5.100 تومان


درباره برنامه:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series) یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است؛ در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت؛ این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت پرشین دانلود منتشر میشود؛ این سریال با حضور تماشاگران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتى ضبط و تولید شده است؛ نیما رئیسی متولد مرداد ١٣۵۴ در رشت، بازیگر، گوینده و خواننده ایرانی است که در آثار تلویزیونی و سینمایی زیادی حضور پیدا کرده است. او علاوه بر فعالیت‌های هنری در زمینه تئاتر، سینما، تلویزیون، دوبله، گویندگی و اجرا، در آموزشگاه‌های مختلفی به تدریس دوره‌های مرتبط با گویندگی و اجرا، زبان بدن، بازیگری، فن بیان، اجرای استیج و استند آپ و … می‌پردازد. نیما رئیسی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران است، 2 برادر و یک خواهر دارد. او دهه 80 ازدواج کرد و به رغم اینکه همسرش هم در کار هنری است اما هرگز جلوی دوربین با نیما حاضر نشده و زندگی شخصی این زوج به طور کامل از حاشیه دور است.

نسخه قانونی قسمت نهم سریال همرفیق که یک تاک شوی جذاب اینترنتی است را میتوانید با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود کنید.