دانلود قسمت بیست و سوم همرفیق با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

سریال هم رفیق شهاب حسینی قسمت23 با حضور حمیدرضا آذرنگ

همرفیق با حضور حمیدرضا آذرنگ

خلاصه داستان:
برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت بیست و سوم میزبان حمیدرضا آذرنگ است؛ در این قسمت از تاک شوی همرفیق، حمیدرضا آذرنگ همراه با بهترین رفیقش احسان عبدی پور در برنامه حضور پیدا کرده است…

کارگردان و مجری: شهاب حسینی | ژانر: تاک شو | سال تولید: 1399 | تاریخ انتشار: 1400

تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان این قسمت: 73 دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: حسن خدادادی

دانلود رایگان برنامه همرفیق حمیدرضا آذرنگ

(دانلود تاکشوی همرفیق با حضور حمیدرضا آذرنگ )

نسخه 1080p BluRay با حجم 4.97 گیگابایت – 7.000 تومان

نسخه 1080p HQ با حجم 2.56  گیگابایت – 6.000 تومان

نسخه 1080p با حجم 1.21 گیگابایت – 5.500 تومان

نسخه 720p با حجم 677 مگابایت – 5.200 تومان

نسخه 480p با حجم 437 مگابایت – 5.100 تومان


(ترافیک مصرفی برای دانلود این سریال به صورت نیم بها محاسبه می شود) 


درباره برنامه:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series) یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است؛ در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت؛ این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت پرشین دانلود منتشر میشود؛ حمیدرضا آذرنگ متولد خرداد ۱۳۵۱ در تهران، نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. او جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره. او نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم اول از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روزی روزگاری آبادان بوده و همچنین دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده‌است. حمیدرضا آذرنگ در برنامه خندوانه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۵ گفت «پدرم اهل گلپایگان است. مادرم هم اهل گلپایگان است. تهران به دنیا آمدم و یک سالم بوده که برای کار پدرم رفتیم خوزستان. اونجا بزرگ شدم توی سومار خدمت کردم، دانشگاهم رودهن بوده» وی در ادامه گفت: «به شدت معتقدم در جنوب شکل گرفته‌ام، من از یک سالگی تا هجده سالگی اندیمشک بودم». بازی درخشان او در سریال پرطرفدار نون خ مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

نسخه قانونی قسمت بیست و سوم سریال همرفیق با حضور همرفیق حمیدرضا آذرنگ را میتوانید با لینک مستقیم قانونی و ترافیک نیم بها از سایت پرشین دانلود دریافت کنید.