دانلود رایگان فیلم گودزیلا در مقابل کونگ با دوبله فارسی Godzilla vs Kong 2021 WEB-DL

فیلم گودزیلا در مقابل کونگ ۲۰۲۱ با کیفیت HQ1080 1080p & 720p & 480p

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز

(امتیاز 7.4 از 10 IMDB)

Godzilla vs Kong 2021

خلاصه داستان:
در فیلم تماشایی Godzilla vs Kong 2021 خواهید دید دو نیروی افسانه ای و قدرتمند طبیعت یعنی گودزیلا و کینگ کونگ، برای تصرف قلمروی خود در مقابل یکدیگر قرار گرفته و نبردی عظیم میانشان شکل میگیرد. اما در این میان درگیری این دو موجود افسانه ای زندگی بشریت را نیز به خطر انداخته و…

نام: گودزیلا در مقابل کونگ | ژانر: اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز | تاریخ انتشار: 2021

زبان: دوبله فارسی +  انگلیسی | مدت: 113 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: متفاوت | محصول مشترک آمریکا و استرالیا | امتیاز: 7.4 از 10

 

(نسخه دوبله فارسی)

تماشای آنلاین فیلم اکشن گودزیلا در مقابل کونگ

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.79 گیگابایت

دانلود نسخه 1080با حجم 2.02 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.04 گیگابایت

دانلود نسخه 480با حجم 749 مگابایت


(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

تماشای آنلاین فیلم اکشن گودزیلا در مقابل کونگ

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.84 گیگابایت

دانلود نسخه 1080با حجم 2.06 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.05 گیگابایت

دانلود نسخه 480با حجم 760 مگابایت


آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی گودزیلا در مقابل کونگ یا گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) فیلمی اکشن، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی آدام وینگارد است که توسط دو کمپانی Legendary Entertainment و Warner Bros منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز اریک پیرسون و مکس بورنشتاین برعهده داشته و بازیگرانی چون الکساندر اسکارسگارد، میلی بابی براون، ربکا هال، برایان تیری هنری، شان اوگوری، ایزا گونزالس، جولیان دنیسون، لنس ردیک، کایل چندلر، دمیان بیشیر، کیلی هاتل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به دلیل بیماری کرونا اولین بار در ۳۱ مارس سال ۲۰۲۱ در سینماها و به صورت همزمان توسط HBO Max در آمریکا منتشر شد؛ جالب است بدانید این فیلم سی و ششمین فیلم در مجموعه فیلم های گودزیلا، دوازدهمین فیلم در مجموعه فیلم های کینگ کونگ و چهارمین فیلم گودزیلا است که به طور کامل توسط یک استودیوی هالیوودی تولید شده است. فیلم گودزیلا در مقابل کونگ در بخش جلوه های بصری و سکانس های اکشن مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت و نتوانست نظر آن ها را به طور کامل به خود جلب کند اما توانست جایگاه چهارمین فیلم پردرآمد سال ۲۰۲۱ را از آن خود کند. نسخه دوبله فارسی و زبان اصلی بازبینی شده این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان از سایت پرشین دانلود به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.