دانلود انیمیشن یخ زده ۲ (فروزن ۲) با دوبله فارسی Frozen 2 2019 BluRay

 دوبله فارسی کارتون سینمایی یخ زده ۲ با کیفیت های عالی 

نسخه اورجینال بلوری دوبله فارسی اضافه شد

(امتیاز 7.3 از 10 IMDB)

Frozen 2 2019

خلاصه داستان:
در قسمت دوم انیمیشن فروزن، آنا، السا، کریستوف و اولاف در پی یک ماجراجویی دیگر هستند. آنها نمی دانند که قدرت السا از کجا آغاز شده است. برای اینکه ملکه را از خطر در امان نگه دارند، آنها برای پیدا کردن ریشه ی این قدرت جادویی به یک جنگل باستانی و پاییزی در یک سرزمین اسرارآمیز سفر میکنند تا برای نجات پادشاهی خود، منشاء قدرتهای السا را پیدا کنند…

نام کارتون: یخ زده ۲ – Frozen 2 | ژانر: کمدی، خانوادگی، فانتزی، موزیکال | تاریخ انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 89 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: متفاوت با کیفیت | رسانه اینترنتی پرشین دانلود | امتیاز: 7.3 از 10


لینکهای دوبله فارسی به زودی ...





درباره انیمیشن:
کارتون سینمایی یخ‌زده ۲ یا فروزن ۲ (Frozen 2) یک فیلم کارتونی در سبک فانتزی، موزیکال، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک است که در نوامبر سال ۲۰۱۹ از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم، دنباله یخ زده محصول ۲۰۱۳ است. در این قسمت از داستان زندگی السا و خواهر کوچک‌ترش آنا، شاهد وجود شخصیت اولاف و کریستوف و اسون و چند شخصیت جدید هستیم. این انیمیشن کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی شده است. از صداپیشگان این فیلم میتوان به کریستن بل، جاش گد، ایدینا منزل، جاناتان گروف، استرلینگ کی براون، ایوان ریچل وود، آلفرد مولینا، مارتا پلیمپتن، جیسون ریتر، ریچل متیوز، جرمی سیستو، کیران هایندز، آلن تودیک، ماتئا کانفورتی و… اشاره کرد.

نسخه دو زبانه حاوی زبان اصلی و سه دوبله فارسی منتشر شده از این انیمیشن میباشد که به صورت کامل با لینک مستقیم رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و میتوانید دانلود کنید.