دانلود قسمت سیزدهم سریال قورباغه با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

سریال ایرانی قورباغه قسمت۱۳سیزدهم به کارگردانی هومن سیدی

(دانلود سریال متفاوت و جدید قورباغه)

خلاصه داستان قسمت13:

همه عاشق قدرتیم. چون قدرت به آدم اجازه پرواز میده. چون از تو چیزی می سازه که نیستی. هر چه قدر زشت، اما دیگران بهت احترام میگذارن.

کارگردان: هومن سیدی | ژانر: اجتماعی، جنایی | سال تولید: 1398 | تاریخ انتشار: دی99

تعداد قسمت ها: 16 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: بلوری BluRay

حجم: متفاوت | محصول شبکه نمایش خانگی | تهیه کننده: علی اسدزاده

بازیگران:

نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی

دانلود رایگان سریال قورباغه

 ««« با دانلود قانونی ، شرعی و حلال ضمن ارتقاء فرهنگ هنری و رسانه ای کشور و همچنین احترام گذاشتن به عوامل تهیه ، تولید و بازیگران عزیز این آثار به ادامه تولید آثار فرهنگی و هنری در شبکه نمایش خانگی کمک شایانی کرده ایم . »»»


(دانلود قسمت سیزدهم سریال قورباغه)

نسخه BluRay 6CH با حجم 3.59 گیگابایت – 7.500 تومان

نسخه 1080p HQ با حجم 1.77 گیگابایت – 6.900 تومان

نسخه 1080p با حجم 770 مگابایت – 6.600 تومان

نسخه 720p با حجم 492 مگابایت – 6.500 تومان

نسخه 480p با حجم 306 مگابایت – 6.000 تومان


درباره سریال:

سریال قورباغه (Frog Series) به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است؛ این سریال در ایران و تایلند تصویربرداری شد؛ گفته شده برای پخش این سریال با نتفلیکس مذاکراتی صورت گرفت اما در نهایت این اتفاق همانند دیگر سریال ها منتفی شد؛ این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده است؛ طبق شنیده ها تصویربرداری و جلوه های ویژه به کار رفته در این سریال با سریال های جهانی برابری میکند و از ویژگی های ممتاز این سریال که با رده سنی 18+ قرار است عرضه شود، به شمار می رود. هم اکنون می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از رسانه اینترنتی پرشین دانلود به صورت قانونی با لینک مستقیم و مصرف حجم نیمه بها دانلود نمائید .