دانلود رایگان فیلم سینمایی فراری Ferrari با کیفیت فول اچ دی 1080p Full HD

فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داودنژاد با لینک مستقیم رایگان

خلاصه داستان:
گلنار (ترلان پروانه) دختر 18 ساله شهرستانی است که در پی یافتن یک ماشین فراری قرمز و گرفتن عکس یادگاری با آن به تهران می آید تا شاید به آرزوهای خود برسد. نادر (محسن تنابنده) با آگاهی از موقعیت گلنار تلاش می کند او را به واقعیت های زندگی برگرداند اما…

بازیگران:
محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد، اقدس سعادت رضایی، علی داوودنژاد، رضا کیانیان و…

کارگردان: علیرضا داوود نژاد | ژانر: اجتماعی | سال تولید: 1394 | تاریخ انتشار: تابستان 1397

مدت زمان: 105 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | رسانه اینترنتی پرشین دانلود | تهیه کننده: جهانگیر کوثری

 

 (دانلود رایگان فیلم سینمایی فراری ویژه مشترکین همراه اول و ایرانسل)

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی فراری اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.90 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.40 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 640 مگابایت


سایر عوامل:
نویسنده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، صدابردار و صداگذار: پرویز آبنار، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: رضا سخایی، مدیر تولید: حمیدرضا وفایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی‌طاری، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، موسیقی: یحیی سپهری‌شکیب، امور فنی: نشاط پورفراهانی، فیلمبردار پشت صحنه: علی داوودنژاد، عکس: سجاد سپهری.

نقد کوتاه:

داودنژاد با استفاده از محسن تنابنده، هم مخاطب را فریب میدهد و هم محسن تنابنده را. تنابنده پس از ایفای نقش نقیمعمولی هنوز نتوانسته در سایر نقشهای دیگر موفق باشد. هنوز لهجه نقی معمولی را در گفتگو کردن با دخترک فراری لحاظ میکند. در واقع این نقی معمولی بود که در فجر جایزه را دریافت کرد نه محسن تنابنده. مخاطب هم با دیدن صورت محسن تنابنده با پیش فرض طنازیهای او در سریال پایتخت به دیدن فیلم خواهد رفت اما در پایان درخواهد یافت، فریب خورده است. در واقع اگر شخصیت محسن تنابنده انسان نیکوصفتی است که سعی میکند دخترک را در شهر تهران رها نکند تا فریبش دهند، خودش فریبکار بزرگی است که فیلمی بدون هیچ قصه مدونی به تماشاگر ارائه میدهد .

شما میتوانید نسخه اصلی این فیلم را با لنیک مستقیم رایگان از رسانه اینترنتی پرشین دانلود دریافت و یا بصورت آنلاین تماشا کنید .