دانلود رایگان فیلم افسانه دورگاماتی با دوبله فارسی Durgamati: The Myth 2020 WEB-DL

فیلم هندی افسانه دورگاماتی با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

ژانر فیلم: ترسناک، مهیج

(امتیاز 3.8 از 10 IMDB)

Durgamati The Myth 2020

خلاصه داستان:
داستان فیلم در مورد عده‌ای از سیاستمداران ایالتی است که برای بدنام کردن یک وزیر درستکار و خوش نام، یک کارمند دولتی که قبلا منشی وزیر بوده است را برای بازجویی، به صورت مخفیانه در خانه‌ای اسرارآمیز زندانی میکنند. اما پس از مدتی این فرد توسط روح ساکن خانه تسخیر شده و…

نام: افسانه دورگاماتی – Durgamati: The Myth | ژانر: ترسناک، مهیج | تاریخ انتشار: سال 2020

زبان: دوبله فارسی | مدت: 155 دقیقه | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: WEB-DL

بازبینی شده | محصول کشور هندوستان | امتیاز: 3.8 از 10


(نسخه دوبله فارسی)

تماشای آنلاین فیلم سینمایی افسانه دورگاماتی

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.92 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.85 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.45 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 1 گیگابایت

آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی افسانه دورگاماتی (Durgamati: The Myth) فیلمی ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان به کارگردانی آشوک جی است که توسط کمپانی Abundantia Entertainment منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز آشوک جی برعهده داشته و بازیگرانی چون بومی پدنکار، ماهی گل، جیسشو سنگوپتا، آرشاد وارسی، آنانت ماهادوان، تانیا آبرول، کاران کاپادیا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که بازسازی فیلم Bhaagamathie محصول سال ۲۰۱۸ به حساب می آید اولین بار در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ توسط Amazon Prime Video در کشور هند منتشر شد. نسخه دوبله فارسی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان به صورت بازبینی شده دانلود کنید.