دانلود رایگان انیمیشن دیزی کوئوکا: ترسناک ترین حیوان جهان Daisy Quokka: World’s Scariest Animal 2020

دیزی کوئوکا: ترسناک ترین حیوان جهان با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

(امتیاز 6.5 از 10 IMDB)

خلاصه داستان:
انیمیشن تماشایی Daisy Quokka 2020 در مورد یک کوئوکا غیرقابل تحمل اما در عین حال قابل ستایش، خوش بین و آینده ‌نگر به ‌نام دیزی است. اما دیزی یک رویای غیرممکن و عجیب در سر دارد و آن هم پیروزی در ترسناک‌ ترین بازی جهان است.

نام: دیزی کوئوکا: ترسناک ترین حیوان جهان | ژانر: ماجراجویی | تاریخ انتشار: سال 2020

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 88 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: متفاوت | محصول مشترک استرالیا و آمریکا | امتیاز: 6.5 از 10


(نسخه دوبله فارسی)

برای تماشای آنلاین کارتون دیزی کوئوکا اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.21 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.16 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 834 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 587 مگابایت

آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

درباره انیمیشن:
کارتون دیزی کوئوکا: ترسناک ترین حیوان جهان (Daisy Quokka: World’s Scariest Animal) یک انیمیشن ماجراجویانه محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای استرالیا و آمریکا به کارگردانی ریچارد کوزو و نویسندگی رایان گریوز است که توسط کمپانی Like A Photon Creative منتشر شد؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون انگوری رایس، سام نیل، شارنی تونز، گرانت دنیر، لوسی دوراک، فرانک وودلی، اندرو کوک، ریکارد کوسو، کارل استفانوویچ، آلیسون لنگدن، ریچارد ویکینز و غیره در آن به صداپیشگی به جای شخصیت های اصلی پرداخته اند؛ همچنین این انیمیشن که براساس داستانی به همین نام نوشته رایان گریوز ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ و در جشنواره بین المللی فیلم کودک Children’s International Film Festival اکران شد پس از آن در تاریخ ۳۰ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور آمریکا و آلمان به نمایش عموم مردم درآمد. نسخه دوبله فارسی بازبینی شده این انیمیشن پرطرفدار را میتوانید با لینک مستقیم رایگان بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.