دانلود رایگان مستند باجو: دم‌ اسبی آسمانی Baggio: The Divine Ponytail 2021 WEB-DL

مستند ورزشی باجو دم‌ اسبی الهی ۲۰۲۱ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

ژانر: بیوگرافی، ورزشی، درام

(امتیاز 6.2 از 10 IMDB)

Baggio The Divine Ponytail 2021

خلاصه داستان:
مستند تماشایی باجو: دم‌ اسبی آسمانی Baggio: The Divine Ponytail 2021 در مورد ستاره فوتبال ایتالیایی روبرتو باجو است، مردی که در بازی فوتبال الهام‌بخش تمام نسل‌ها بود و قادر بود تماشاچیان را با بازی بینظیر خود به وجد آورد؛ این مستند شرح فعالیت ۲۲ ساله این بازیکن مطرح میباشد که شامل مصاحبه با خانواده، اولین بازی حرفه‌ای وی، اختلاف با مربیان و همچنین موفقیت‌ها و مصدومیت‌های باجو میباشد.

نام: باجو: دم‌ اسبی آسمانی | ژانر: بیوگرافی، ورزشی، درام | تاریخ انتشار: سال 2021

زبان: ایتالیایی | مدت: 91 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت | فرمت: MP4 | محصول ایتالیا | امتیاز: 6.2 از 10

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

تماشای آنلاین فیلم مستند باجو: دم اسبی آسمانی

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.29 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.67 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 883 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 607 مگابایت



آموزش دانلود با برنامه مدیریت دانلود IDM :

برای دانلود فیلم و سریالهای خارجی سایت با نرم افزار مدیریت دانلود IDM میتوانید روی لینک مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy Link Address را انتخاب کرده و در برنامه IDM گزینه Add URL را انتخاب کنید و پس از مشاهده ادرس لینک انتخابی گزینه Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.


درباره مستند:

مستند سینمایی باجو: دم‌ اسبی آسمانی (Baggio: The Divine Ponytail) که با نام (Il Divin Codino) نیز شناخته میشود مستندی بیوگرافی، درام و ورزشی محصول سال ۲۰۲۱ کشور ایتالیا به کارگردانی لتیزیا لامارتیر است که توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. نویسندگی این مستند را نیز لودوویکا رامپولدی و استفانو ساردو برعهده داشته و افرادی چون آندره آرکانگلی، والنتینا بل، توماس تراباکی، آندره پناکچی، آنتونیو زاواتری و غیره در آن حضور دارند. همچنین این مستند که براساس وقایع زندگی فوتبالیست معروف ایتالیایی، روبرتو باجو ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۱ توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس در آمریکا منتشر شد؛ جالب است بدانید باجو با نام مستعار دم اسبی آسمانی در سال ۱۹۹۳ به عنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شد و جایزه توپ طلای اروپا را کسب کرد. ظرافت بازی و تکنیک‌های نرم باجو هر فوتبال دوستی را به تحسین وا میداشت. نسخه زبان اصلی این مستند را میتوانید با لینک مستقیم رایگان و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت پرشین دانلود بصورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.