دانلود رایگان فیلم سینمایی اکشن ایوا با دوبله فارسی Ava 2020 BluRay

دوبله فارسی فیلم خارجی ایوا ۲۰۲۰ با کیفیت های بلوری 

ژانر فیلم: اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز

(امتیاز 5.3 از 10 IMDB)

دوبله فارسی Ava 2020

خلاصه داستان:
یک آدم‌کش حرفه‌ای به نام ایوا که به دستور یک سازمان سری، چهره‌های عالی‌رتبه و سرشناس را در کشورهای مختلف جهان به قتل می‌‎رساند، پس از ناکامی در یکی از ماموریت‌هایش، باید برای نجات جان خود تلاش کند…

نام فیلم: ایوا – Ava | ژانر فیلم: اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز | تاریخ انتشار: سال 2020

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:36:49 | کیفیت: بلوری BluRay

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول کشور آمریکا | امتیاز: 5.3 از 10


(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

جهت تماشای آنلاین فیلم سینمایی ایوا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.36 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.65 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 896 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 614 مگابایت


درباره فیلم:
فیلم سینمایی ایوا (Ava) فیلمی اکشن، جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی تیت تیلور است و نویسندگی آن را متیو نیوتن برعهده داشته و بازیگرانی چون جسیکا چستین، کالین فارل، جینا دیویس، کامن، جان مالکوویچ، کریستوفر جی. دومیگ، جوآن چن و دایانا سیلورز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در اوت ۲۰۱۸، انتقادهایی متیو نیوتن را نشانه رفت که در آن زمان قرار بود کارگردانی فیلم را به عهده داشته باشد. گفته می شد او در چند فقره حمله و خشونت خانگی دست داشته است. علاوه بر این اتهامات، او اعتراف کرد به دوست دخترش بروک سچول حمله کرده است. جسیکا چستین که از مدافعان جنبش #من_هم بود، به خاطر کار با نیوتن به دورویی متهم شد. نیوتن نهایتاً از کارگردانی فیلم عقب کشید و تیت تیلور جایگزین او شد. اما نیوتن به عنوان نویسنده اثر مقامش را حفظ کرد.

نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی و مهیج را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم رایگان به همراه نسخه سانسور شده با ترافیک نیم بها دانلود کنید.